סגנית מנכ”ל אסותא אשדוד: “החיסון עובד – גיל המאושפזים באסותא בירידה, חשוב להתחסן”

לדברי מנכ”לית בית החולים אסותא, כל המאושפזים לא קיבלו את החיסון נגד קורונה, וכן ממוצע גיל המאושפזים במחלקה ירד משמעותית לעומת הגלים הקודמים. ד”ר חגית … לכתבה המלאה

תפריט נגישות