גיל 60 ומיסוי מניות RSU לפי תוכנית 102 | פורום הסולידית

מעל גיל זה, גם הכנסה הונית נחשבת פירותית והיא ממוסה לפי מדרגות המס הנהוגות. ראו … סקר: באיזה גיל אתם מתכננים לפרוש/באיזה גיל פרשתם ? לכתבה המלאה

תפריט נגישות