מי שיודע בבקשה שיגיד לי באיזה גיל אפשר להוציא תאוריה? באיזה גיל אפשר להתחיל

באיזה גיל אפשר להתחיל שיעורי נהיגה? ובאיזה גיל אפשר לגשת לטסט? אני יכולה להתחיל שיעורים גם אם עוד לא עשיתי תאוריה? לכתבה המלאה

תפריט נגישות